Nieuw gebied: Mount Olympus

19 augustus 2014


Beste Allemaal!,

Als eerste maar even wat uitleg geven wat er in de afgelopen weken gebeurd is. Afgelopen week hadden we geen tijd om iedereen een email te sturen (sorry daarvoor). Daarom vergat ik te vertellen dat mijn p-day (die normaal op maandag is) deze week op dinsdag zou zijn omdat we gisteren een zone conference hadden waar we werden toegesproken en getrained door Elder Clark (hij is de quorum van 70). Dus ik hoop dat dat alle verwarring uitlegt. We waren vandaag ook naar de tempel gegaan en ik heb daar een super tijd gehad en het geeft me weer een boost om volop tegen alles aan te gaan. Maar we hebben daar ook een foto kunnen maken met de zendelingen waar mee ik dien. Je ziet mijn nieuwe collega: Elder Samuelson. Hij is van Salem, New York en is rond de 8 maanden in het veld. De andere foto is mijn district waar ik nu in zit, het is opnieuw alleen maar sister en ze zijn geweldig :)

Zo, mijn nieuwe area is Mount Olympus. Een beetje uitleg erover. Het is nog steeds in Salt Lake City, maar dat was het naam van het gebied. Het is het meest oostelijke gedeelte in Salt Lake City wat nog steeds in onze zending is en het is half in de bergen, wat super gaaf is!! :D
Alleen we zijn verantwoordelijk voor 7 wijken (dat is de hele ring) !... Dat is toch wat anders dan de 3 wijken wat in South Salt Lake was. Dus heb ik mijn handen vol aan weer nieuwe mensen leren kennen en ik begin weer zoveel namen te verwarren en probeer nog een onder schijt te maken wie nu naar welke wijk gaat. Maar de mensen die ik hier heb ontmoet zijn geweldig en ook zeker zendingsgericht. We horen van hier en daar dat ze proberen te werken met mensen die de zendingslessen kunnen gebruiken. Dus we zullen zien.
Maar ik mis mijn oude gebied, het was hard om dat achter te laten na 9 maanden. Maar ik weet dat de Heer me hier nodig heeft met een rede, ik hoop dat ik die snel kan vinden.
Ook waar ik nu leef is met leden, de familie Nitz. Het zijn geweldige mensen en we leven in hun kelder. Het is echt 3 keer groter dan waar ik laatst woonden. Ik zal proberen een foto te sturen volgende week.

Ook ben ik alweer een jaar weg.... het is raar om erover na te denken. Maar het maakt voor mij niet te veel uit. Ik ga nog steeds hier door met zendingswerk maar ik moet wel zeggen dat de tijd snel gaat.

Alles gaat verder goed met me en super bedankt voor alle emails!
Liefs,


Martijn

Martijn met zijn nieuwe collega elder Samuelson


Geen opmerkingen:

Een reactie posten