Einde aan South Salt Lake

4 augustus 2014


Beste Allemaal,

Nja, maar gelijk met de deur in huis vallen. Morgen zijn transfers en vandaag kreeg ik te horen dat ik wordt overgeplaats... Niet echt leuk maar ik zag het een beetje aankomen. Ik dien in South Salt Lake 9 maanden alweer. Dat gebeurdt niet vaak dat ik de zendingen kan tellen die voor de zelfde aantal maanden in 1 gebied hebben gedient.
Maar ik heb van elke maand genoten om hier te mogen zijn en doordat ik hier zolang gezeten heb heb ik de leden om een persoonlijk leven kunnen leren kennen. Maar dat gaat het vedaag dus moeilijk maken om afscheid te nemen (er valt weining afscheid te nemen in alleen maar 24 uur) en dan vanavond moet ik mijn spullen gaan inpakken.

De ochtend was chaotisch. Ik zou eigenlijk de ochten emailen, komen we bij de computers alle computers bezet... Ok, gaan we dus boodschappen doen en komen we terug, nogsteeds alles computer bezet door andere zendingen. Zijn ze eindelijk klaar valt de internet uit! Argh! Zo ik heb nu snel een lapot van leden te pakken om jullie snel een kort emailtje. Sorry voor dat, maar hopelijk kan ik volgende week meer van me laten horen en vertellen waar ik beland ben en wie mijn nieuwe companion is (hopelijke een goede).

Sorry dat het zo kort is maar ik wilde een teken van leven geven inplaats van een week overslaan. Succes met alles en ik laat volgende week van alles horen. En de foto is van de zone waar ik nu in zit.

Liefs,


Martijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten