Mijn groentje - Zendings hike

20 juli 2015


Beste Allemaal,

Zo, mijn nieuwe companion: Elder Douglass!! weight only 210 pond and is from Zainsville, Ohio. En voor de mensen die vragen of dat dicht bij Kirtland (kerk geschiedenis) is, het antwoord is nee ;) heel veel mensen vragen het hierzo wanneer het verteld waar hij vandaan komt, dus mocht je het je afvragen dan heb je het antwoord ;)
Maar Elder Douglass is eigenlijk een erg goede zendeling tot mijn grote verbazing! begrijp me niet verkeerd, niet dat ik slecht over hem denk ofzo, maar mijn verwachtingen van een 'groentje' zijn niet altijd zo hoog. Maar in de eerste les de we samen hadden deed hij perfect zijn gedeelte en leide de gehele les! dus dat was iets super goed!
Hij is nu 2 weken in het veld maar ik vergeet dat zo nu en dan. Soms ga ik er vanuit dat hij alles weet maar dan herinnerd hij me eraan dat dat niet het geval is. Laten we het erop houden dat ik me er nog steeds erop aan het aanpassen :) Maar we hebben een zeer goede tijd samen en misschien zo nu en dan hebben we een iets te goede tijd :) Het is raar om te denken dat we aan beide aan een uiteinde zijn van onze zending zijn, but it all works out.

Verder met transfers is Elder Broadbent nu mijn district leider (ik diende met hem in Wyoming)! Hij kwam recht van Green River naar hierzo. Dus het is goed om hem weer terug te hebben :) Hij kom me up-to-date brengen hoe het gaat met iedereen in Wyoming. dus dat was een leuke verassing voor mij.

Ook hadden we vandaag een trek met de zending. Dus dat is ook de reden dat ik zo laat email want we deden dat het meeste van de dag. Helaas kan ik je niet teveel vertellen waar we liepen... ik ging op in het sociale gedeelte om iedereen weer te zien (de gehele zending was daar). Maar ik kwam er achter dat wanneer je walking-area dient zonder een auto dat het je zeker voorbereid op een hike. Voor ik het wist was de trek al over en was verbaast dat het voor mijn gevoel zo kort was. Maar zie de foto's

In Holladay zijn we nog steeds bezig met het vinden van nieuwe onderzoekers. Het gaat niet zo snel als we het willen hebben... en daar boven op is Victoria verhuist naar een ander gebied in een andere zending. We waren blij voor haar dat ze een nieuwe plaats heeft gevonden maar we hopen dat de wijk daar het overneemt in haar zoektocht in de kerk.
Ze heeft enorm veel progress gemaakt in de afgelopen weken en hopelijk zal dat blijven doorgaan.

Ik heb het gevoel dat ik niet echt mijn hoofd erbij kan houdden, sorry als het helemaal no sence is. Hopelijk volgende week ben ik weer terug in mijn normale routine

Ik hou van jullie,


Martijn





Geen opmerkingen:

Een reactie posten