Afscheidsdienst

18 augustus 2013


Beste Allemaal,

De tijd is weer voorbij gevlogen van de afgelopen paar maanden. Vandaag was de afscheidsdienst geweldig gegaan, het ging redelijk volgens de planning die ik in mijn hoofd had. Ondanks de zenuwen die ik had heb ik er echt enorm van genoten. Er heerste een fijne sfeer, er waren verrassend veel mensen aanwezig en het gedeelte waar ik moest spreken heb ik overleefd. Ik werd direct na de dienst aangesteld en ben dus nu officieel een voltijds zendeling en mag reageren als er Elder naar me toe geroepen wordt.

Mijn vlucht vertrekt morgen op maandag 19 Augustus om 7 uur s'ochtends, dus dat wordt erg vroeg opstaan om optijd in te checken

Bedankt allemaal voor jullie ondersteuning, jullie zijn geweldig en ik ga jullie missen voor de komende 2 jaar!!

Liefs,
jullie Elder (Martijn) Scherf


Photo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten