Eerste bericht van elder Scherf

21 augustus 2013


Beste allemaal!!

Ik heb eindelijk tijd om iets van me te laten horen!! Ik heb een goede reis hiernaar toe gehad en werd direct op het vliegveld opgehaald door Trevor en Caitlin DeMass, dus ik was daarna meteen in goede handen. Ze hebben me een paar dingen van Salt Lake laten zien zoals Temple Square en de Ensign Peak (geen idee hoe ik het spel). ZE HEBBEN GEWOON FLIPPING BERGEN!!!! Het is zo raar om te ze zien en ik ben letterlijk hier een plattelands jongen, maar het is echt geweldig om te zien. Maar daar tegenover staat wel dat het is hier echt droog en warm en ik blijf maar drinken en toch nog steeds een droge mond houden. 
En als verrassing had de familie DeMass die avond Justin Christensen (corrigeer me maar) met zijn vrouw en dochter. Het was echt gezellig met iedereen en we hebben daar een fijne gezinsavond gehouden. Het was fijn om nog Nederlands daar te kunnen praten want ik ben het nu  heel erg aan het missen. Ik heb moeten vechten tegen m'n jet lag en het is helemaal wennen met de lokale tijd, maar het gaat goed komen

ik ben de volgende dag door ze op de MTC gezet en ben meteen goed ontvangen. De zelfde dag kwamen alle internationals binnen en we zijn een verrassend kleine groep maar dat maakt alles wel net iets gezelliger. tot zover is dat ons groepje maar vandaag komt de 'rest binnen' (amerika en canada) en ik zal vandaag ook mijn vaste companion krijgen die in de zelfde zending als ik zal dienen, ik kijk er echt enorm naar uit! Owja, ik heb eindelijk mijn eigen naambordje en het is raar en vet awesome om je eigen naam daarop te zien! :D

Het is hier zoveel wennen, de tijd, klimaat en het eten. het eten is op zich wel goed hier en er is voldoende, maar het is gewoon zo anders dat ik gewend ben, dus het is eigenlijk een beetje allemaal uitzoeken.

De sfeer hier is echt fijn want ondanks dat we allemaal andere nationaliteiten zijn, zijn we hier allemaal met de zelfde reden, we zijn weg van huis om de Heer te dienen en te getuigen van hem en zijn werk.

ik moet helaas gaan en ik hoop jullie weer snel te kunnen mailen!! bedankt voor de mailtjes tot zover ik vind het erg fijn om die te krijgen!! ik hou van jullie en ik mis jullie!

Liefs,

Elder Scherf


Foto: Welkom in Salt Lake City Elder Scherf!!!
Uitzicht over Salt Lake City

Foto: We hebben Elder Scherf net afgezet bij de MTC. Hij is er helemaal klaar voor!
Melden bij de MTC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten