Laatste week voor de overplaatsing

10 februari 2014


Beste Allemaal,

Ik heb echt het gevoel dat deze week voorbij is gevlogen! Het verbaast me dat ik alweer achter een pc zit. Maar er zijn weer wat dingetjes gebeurd hier.

Als eerste iets minder goed nieuws. Helaas heeft Mary afgezegd voor haar doopdatum voor het komende weekend... Helaas, maar ze heeft het gevoel dat ze nog steeds er niet klaar voor is en nog niet haar antwoord heeft om te weten of het Boek van Mormon waar is. Ze krijgt de lessen al meer dan 4 maanden en wij weten dat ze ready ervoor is en dat dit haar zoveel zal helpen. maar ze heeft de keuzevrijheid om die beslissing te maken en kiest ervoor om haar doopdienst een maand op te schuiven en het halverwege in maart te doen.

Aan de andere kant, Hazel is er helemaal klaar voor en kijkt echt gigantisch naar dit weekend uit voor haar doopdienst! We zijn met haar afgelopen week naar Temple Square geweest en het was daar echt geweldig. Gewoon haar daar een paar dingen laten zien en het werkt echt zo goed om dingen te visualiseren! Dus dat was echt een hele goede geestelijke ervaring voor ons allemaal en natuurlijk ook even een foto daar gemaakt van ons allemaal (zie foto uiteraard).

We namen haar ook mee naar een van de doopdiensten van de sisters afgelopen weekend zodat het een niet al te grote verrassing gaat worden wanneer het haar beurt is. Maar daar kwamen we ook leuk President en Sister Eberhardt tegen waar ik ook meteen te horen kreeg dat Nederland lekker gaat met het schaatsten op de Olympische Spelen. YEA!! Go Holland!!

Verder komen er volgende week weer de overplaatsingen. Ik kijk er niet heel erg naar uit want ik zie de bui al hangen dat ik overgeplaatst ga worden... het is dat trio's normaal nooit langer dan een transfer (= 6 weken) samen blijven. En elder Ahwireng is nog steeds Elder Peters aan het trainen en gaat zijn laatste 1,5 maand in. Dus dat zou raar zijn als zij weg gingen. Maar goed, we zullen zien en volgende week hoor ik het definitief.

Verder gaat het allemaal goed met me. Dank jullie wel voor alle gebedjes die jullie doen! Ik hou van jullie!

Liefs,

Elder Scherf



Geen opmerkingen:

Een reactie posten