Wie wordt de nieuwe collega?

17 februari 2014


Beste Allemaal!

Als eerst hadden we afgelopen zaterdag een geweldige doopdienst van Hazel! Met uiteraard foto's ervan ;) (zie foto's) Ze werd gedoopt door 1 van de jongemannen uit haar wijk wat een bijzondere ervaring was. En het was voor hun beide de eerste keer dus er was ook een lichte spanning en ze stonden met knikkende knieƫn in het water. Maar het was een goede dienst en er was een hele fijne sfeer aanwezig! :) en dus is ze afgelopen zondag bevestigd en heeft ze de gave van de Heilige Geest gekregen en is nu officieel een lid van de kerk :D

Verder verrassend genoeg zijn de overplaatsingen bekend en tot mijn stomme verbazing blijf ik in dit gebied maar mijn beide companions gaan ergens anders geplaatst worden... Helaas, ik was behoorlijk aan ze gehecht geraakt, maar er is jammer genoeg niet veel wat je eraan kan doen. Dus morgen vertrekken ze daadwerkelijk en krijg ik te weten wie mijn nieuwe companion wordt. Dus ik kan dat volgende week vertellen wie het is en of we een beetje met elkaar overweg kunnen. We zullen zien!

Verder de tijd begint echt snel te gaan, ik kan niet geloven dat ik alweer 3 maanden hier in South Salt Lake aan het dienen ben. En ik begin nu langzaam een beetje de mensen te kennen en een overzicht te krijgen wat er nu eigenlijk precies gebeurt in de wijken. Het is een behoorlijke zegen om 3 wijken te hebben ipv 5 (of meer), want nu kunnen we ons beter focussen op wat precies iedereen nodig heeft.

Dus verder gaat het allemaal goed met ons, we zijn druk bezig met van alles en iedereen! Dank jullie voor alle gebeden! Ze werken echt! Ik hoop dat ik volgende week meer kan vertellen ;) Blijf geweldig en succes allemaal!

Liefs,

Martijn



Doopdienst van Hazel

Het district van elder Scherf 









Valentijnskaarten

Valentijnskoekje







Elder Scherf met zijn collega's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten