Skypen met moederdag

12 mei 2014


Beste Allemaal,

Hoe gaat het daar met iedereen? Om voor mezelf te spreken, ik heb een geweldige week gehad.
Om jullie als eerste op de hoogte te brengen over transfers: Mijn companion wordt overgeplaatst en ik blijf hier voor de komende transfer! Het voelt als een opluchting dat die spanning weg is en ik ben blij dat ik hier blijf. Als je voor zo'n lange tijd in een gebied blijft dan begin je eindelijk de leden op een meer persoonlijk niveau te kennen wat de samenwerking in het zendingswerk makkelijker maakt. En het feit dat ik weer een nieuwe companion krijg, ik ben er een beetje zenuwachtig over, maar die spanning zal morgen ook weg zijn wanneer ik weet wie het is.

Verder had ik gisteren de gelegenheid om met moederdag te kunnen skypen wat een groot gebeuren is als je maar 2 keer per jaar dat doen! Het is best raar om je familie te zien en te horen na een zulke lange tijd, maar het was aan de andere kant weer enorm geweldig omdat te ervaren! De tijd vliegt dan echt werkelijk en voor ik het wist was het over met de pret. Ik wilde dat ik met jullie allemaal 1 voor 1 kon praten, maar helaas. Die tijd komt nog.

Verder is dit komende weekend ringconferentie hier. De reden dat ik dat aanhaal is omdat er 1 van onze pas gedoopten is gevraagd om daar te spreken! Ze was gedoopt het weekend voordat ik in south salt lake kwam en ik kijk echt gigantisch ernaar uit. Ze is werkelijk waar bekeerd tot het geloof en heeft een geweldige getuigenis daarvan. Wanneer je ziet dat mensen zulke vooruitgang maken geeft het echt een gevoel van voldoening dat alles wat je doet het waard is

Verder is er niet echt iets speciaals gebeurd afgelopen week, met iedereen gaat het geweldig en ik hoop volgende week meer te kunnen vertellen! En ik mis jullie!

Liefs,

Martijn






Geen opmerkingen:

Een reactie posten