De wereld aan je voeten

5 mei 2014


Beste allemaal,

Even in een razend snel tempo mijn email gaan typen omdat ik aan de late kant ben. Nja, niet helemaal mijn fout, we zijn gaan hiken met een heel stel zendelingen en met de zendingspresident en het kostte zoveel meer tijd dan we verwachtten. Maar het was een geweldige hike, we zijn een gedeelte in de bergen geweest en het was echt super geweldig! Uiteraard wat foto's gemaakt om te bewijzen dat ik er echt ben geweest ;) Dus ja, dat heb ik zo juist voor een paar uur gedaan! 

Zo, we hadden weer een enorm drukke week achter de rug en het zendingswerk blijft maar groeien!! Het zijn enorme zegeningen en we zien wonderen. 
Zoals ik laatste week over de Takanukufili familie sprak, de vader heeft op het moment een doop datum gezet om als een doel naartoe te streven wat over verwacht was. Toen we hem voor het eerst ontmoetten, had hij meer de houding van dat hij wel meer over ons geloof wilde leren en daarvoor ook de tijd voor wilde nemen. Maar afgelopen week was Elder Isom recht door zee met hem en gaf hem de uitnodiging om dit doel met hem te zetten voor 24 Mei, wat hij vervolgens accepteerde, tot mijn grootste verbazing, omdat ik het niet als mogelijk zag! Dus dat was weer een van de wonderen die we deze week hadden :) Het is alleen hopen dat hij dit doel ook gaat halen en hopelijk kunnen we deze uitnodiging geven aan de kinderen zodat het een familie project gaat worden.

Verder gaat dit ook weer de laatste week voor de transfer worden... ik heb geen idee wat er gaat gebeuren, ik zie eigenlijk zo een beetje alles mogelijk. Maar persoonlijk hoop ik erop dat ik nog 1 transfer mag blijven en daarna ben ik klaar om ergens anders te dienen. Ik hou echt van dit gebied.  Na 6 maanden hier te dienen leer je eindelijk de mensen kennen op een persoonlijke level en ga je ook echt van ze houden. En er gaat zoveel gebeuren volgende transfers. Maar we zullen zien, geen enkele transfer is he zelfde ook al blijf je in hetzelfde gebied.

Sorry dat het zo kort is, mijn tijd is op... Het gaat allemaal goed met me en dank jullie wel voor alles wat jullie doen! Keep it up!

Liefs,

Martijn


Oefenen voor het bergbeklimmen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten