Pioneersday

21 juli 2014


Beste allemaal,

Ik email nu een beetje vroeg, maar dat komt omdat ik maar een korte tijd hebben, ik heb vandaag maar een paar uur om alle  voorbereidingen te doen voor de rest van de week (kleren wassen, boodschappen doen, email, etc.). Waarom het korter is? Ik ben morgen de hele dag weg en hebben dan geen tijd om zendingswerk te kunnen doen, dus moeten we dat allemaal vandaag maar het ermee compenseren.
Morgen we gaan al gehele zending een gedeelte van de Trek doen. Delen waar de pionier hebben gelopen gaan wij nu bewandelen (en onveilig maken), en dat dan met handcars. (Flip! ik ben vergeten wat de vertaling ervan is! ik voel me een beetje stom daarover dat ik het niet meer weet) Dus dat is iets waar ik naar uit kijk en nooit gedacht had dat ik het ooit in mijn leven zal doen. We zullen zien hoe alles gaat aflopen en ik zal zeker foto's ervan maken.

Ook deze week vieren ze hier op 24 juli Pioneersday. Ik heb geen idee wat ik daar ervan moet verwachten en hoe we dan zendingswerk gaan doen, Maar wat ik er zover ervan gehoord heb is het hier iets groots. Ik zal wel zien.

Helaas na alle hoop is Jonathen niet gedoopt de laatste week. Jammer maar het is de realiteit. We blijven eraan werken, en het is vervelend dat het nu allemaal onbekend is wat er gaat gebeuren, ik raak er lichtjes gestressed over dat dingen altijd zomaar veranderen. Maar doen alles wat we kunnen doen en De Heer zal zijn gedeelte ook wel doen. Maar het zal een keer gebeuren, ik heb daar geen twijfel over.

Sorry de tijd is alweer over... Ik zal volgende week ietsjes meer kunnen vertellen hoe hier alles gaat. Ik hou van jullie en succes met alles!
Btw, de foto die ik erbij stuur is van Chet met 1 van de senior missionaries (Elder Richardson) waarmee we werken.

Liefs,


Martijn



Geen opmerkingen:

Een reactie posten