Ziek

19 januari 2015


Beste Allemaal,

Zo we hadden een interessante week. Maar ik kom daar op terug.

Maar als eerste transfers uitslag. Elder Broadbent staying en ik... ik blijf ook in Green River. Jep, ik leer elke keer weer geen verwachtingen te hebben want het gebeurt NOOIT zoals je het verwacht. Maar goed, Elder Broadbent en ik hebben een goede tijd samen in de afgelopen 6 weken, dus dat gaat wel goed komen in de komende 6 weken ;)

Maar over het interessante gedeelte, ik was ziek deze week... Ja, dat is niet leuk. Het niet leuk om op zichzelf ziek te zijn en ik zal jullie de details besparen. Maar als een zendeling het is verschrikkelijk om ziek te zijn... Ik wilde zo graag gaan werken maar dat ging dus mooi niet door. En nadat ik eindelijk in een goed genoeg conditie was om naar buiten te gaan toen werd Elder Broadbent ziek.... dus daarna moesten we alsnog binnen blijven. Gelukkig leven we met leden die heel wat weten en wat te doen als je ziek bent, dus we waren een goede handen :)

Sorry maar dat is echt mijn week en er is nauwelijk iets gebeurt. Dus... sorry dat het zo kort en saai is maar we zijn beiden op de been en hopelijk immuun voor alle virussen die er nu rond gaan.

Succes allemaal en hopelijk zijn jullie niet ziek

Martijn




Geen opmerkingen:

Een reactie posten