Doelen stellen

5 januari 2015


Beste allemaal,

Gelukkig nieuw jaar en ik hoop dat jullie nieuwe doelen hebben in dit komende jaar.
We hadden een bezoek met een echtpaar en spraken over nieuwe doelen zetten in dit komende jaar. Zij waren zo opgewonden dat we daar op het moment met ze nieuwe doelen gingen zetten. Ik heb geleerd dat als we doelen zetten en ze specifiek maken dat we ze kunnen bijhouden hoe ons proces is naar onze doelen. Dus voor nu hebben ze doelen voor dit jaar maar ik heb ze nog niet gezet! Dus ik zal daar maar deze week op focussen waar ik aan wil werken in het komende jaar.

Als zendelingen werken we veel met doelen en ze helpen ons echt om te groeien en beter te worden dan dat we voorheen waren, zelf als we niet ons doel bereiken maar ons best ervoor hebben gedaan.

Maar Elder Broadbent en ik hebben een goede week gehad. We hadden interviews met President Eberhardt deze week. En hij dared us om een sneeuwengel te maken. Toen hij zag dat we het echt gingen doen trok hij het terug en probeerde ons eruit te praten. En zie hier het resultaat: 2 sneeuwengelen prachtig naast elkaar :) Ik heb helaas geen foto's van het gebeuren zelf maar we hebben een paar foto’s van de afloop.
Maar zoals je ziet: nog steeds genoeg sneeuw hier in Wyoming.

Met sneeuw komt ook kou. Het werd afgelopen week zo koud dat we de binnenkant van de ramen in de auto moesten schrapen omdat de condens van onze adem eraan vroor terwijl we aan het rijden waren!! Dat was 1 van de raarste dingen die ik heb gezien zover in Wyoming. Maar we blijven warm en zolang we in de zon zijn en uit de wind is het allemaal goed :)

Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige start hebben met het nieuwe jaar.

Liefs,

Martijn




Geen opmerkingen:

Een reactie posten