Jarig

2 februari 2015


Beste Allemaal,

Hoe gaat het met iedereen daar zo?

Normaal zijn we druk bezig in het weekend omdat iedereen dan thuis is, nja, meestal dan. Maar afgelopen week was dat niet echt het geval... Het komt omdat the Super Bowl dan is, de finale in Amerikaans football. Dat is daar een hogere prioriteit dan voor ons als Nederland in de finale zit met voetbal. Een groot gedoe voor de mensen hier. Dus niemand wilt je laten over komen naar hun huis om vervolgens tijd weg te geven van hun TV, omdat we over de kerk willen praten... we hebben het overleefd. En gelukkig is het maar 1 keer per jaar, dus dat was de laatste keer dat ik ermee moest omgaan. Maar uit verveling hadden Elder Broadbent en ik maar een weddenschap gemaakt, we kozen beiden een team en de verliezer moet 250 push ups doen de volgende dag. . . . Jep, ik verloor dus ik ben druk bezig door de dag heen om push ups te doen zo alles bij elkaar opgeteld 250. Ik kom er wel ;)

Verder voor een bepaalde reden is iedereen aan het verhuizen, maar ik heb geen idee waarom. Dus we zijn fysiek druk bezig geweest om mensen heen en weer te verhuizen. Helaas was dat ook 1 van onze onderzoekers... Gelukkig verhuisden ze naar een andere plaats in Green River maar het is de sisters area. Gelukkig met dat weet ik dat ze in goede handen zijn. Maar we hadden wat zure spieren in de afgelopen week

Verder mijn verjaardag. Super bedankt iedereen voor je verjaarswensen. Ik had gedacht dat niemand hier in mijn gebied zou weten van mijn verjaardag, en ik zou er totaal mee ok zijn. Als zendeling is het gewoon een andere dag dat je moet werken en niets speciaals gebeurt er wanneer je jarig bent. Dus ik dacht dat ik ermee weg zou komen. Tot op het laatste moment dat we bij een familie stopten en voor een of andere reden vroeg ze wanneer onze verjaardagen waren. Gewoon in het midden van het gesprek. Dus ik moest bekennen dat het vandaag was en ze hadden onze dinner appointment gebeld. Er was op het laatste moment nog een cake voor me gemaakt en mensen hebben dus toch nog eraan gedacht. Dat was een verrassing.

Verder over Demian (ik spelde zijn naam verkeerd de laatste keer). We dachten dat alles goed ging met hem tot gisteren hij niet in de kerk was en niemand thuis was toen we daar langs gingen en beantwoordden niet de telefoon. Dus we hopen dat er niets ergs gebeurd is en we hem kunnen zien deze week. (crossed fingers)

Succes met alles en ik hou van jullie!!


Martijn










Geen opmerkingen:

Een reactie posten