De verloren camera

2 maart 2015

Beste Allemaal!

Er is niet teveel gebeurd in de afgelopen week.
Laat ik maar de spits afbijten en beginnen en jullie op de hoogte brengen met transfers.
We kregen deze morgen het telefoontje waar iedereen op aan het wachten was. De uitslag was verrassend voor ons. We dachten dat een van ons overgeplaatst zou worden maar het bleek dat we het verkeerd hadden ingeschat en we blijven voor een andere 6 weken samen. Maar dat betekent een paar dingen voor de opkomende weken samen. Het betekent dat we (hopelijk) samen de doopdienst kunnen zien van Demian (want de gebeurde niet afgelopen week) en ook dat we samen naar Algemene Conferentie kunnen gaan! Dat zijn een aantal dingen waar we erg naar uitkijken!

Verder hebben we heel wat service gedaan in de afgelopen week, en het komt op meestal op de meest onverwachte momenten.

Zo gebeurde het dat we tijdens lunch we zagen iemand die een probleem met zijn auto had. Dus in onze pak 4 elders waren we de auto aan het duwen om het aan de praat te krijgen. Probeer maar dat voor te stellen ;)

Verder hebben we ook geprobeerd een boxspring door een raam te krijgen dat niet paste... het duurde tiental minuten om tot die conclusie te komen. (maar we hebben een foto ervan)

En veel meer mogelijkheden om meer dingen te doen in de afgelopen week.
Ook een hoop random dingen gebeurd waarvan we foto's hebben! (Zie veel meer foto's)

Maar naast alle rare leuke dingen zijn er ook wonderen gebeurd! Voor mij dan en wanneer ik dat deel kan het heel onzinnig lijken en klein maar voor mij betekende het heeeel veel! en ik wil het graag met jullie delen.

2 weken geleden was ik mijn camera verloren... Er zijn een aantal dingen die je niet wil verliezen op je zending zoals je schriften en je notities EN je camera met al je foto's en herinneringen!! Dus ik zag de hele bui al hangen dat het weg was met alles op het en ik overgeplaatst zou worden. Dus ik heb erg hard gebeden om het terug te krijgen. Ik heb echt overal gezocht waar het kon zijn, maar zonder resultaat. Ik hoopte dat wanneer ik de dingen deed die ik behoorde te doen dat het allemaal wel zou uitwerken. God op de eerste plaats zetten en alles zal op zijn plaats uitkomen (Matt 6:33), Ik had geen idee hoe dat zal uitwerken.

Een week konden we service doen voor een persoon om wat zware dingen de verplaatsen. Toen we daar aankwamen in onze dagelijkse kleren kwam de vrouw naar ons toe en vroeg of we onze telefoon hadden verloren. We zeiden 'nee' en ze hield toen mijn camera op om ons de 'telefoon' te laten zien. Ik kon mijn ogen niet geloven. Ik had het eigenlijk al aan opgegeven dat ik het ooit zal vinden.

Ik geloofde dat onze gebeden werden gehoord maar of ze beantwoord werden was ik niet al te zeker van. Maar na deze week kan ik jullie vertellen dat onze oprechte gebeden ook worden beantwoord. Maar we moeten Hem vertrouwen en de dingen doen de we behoren te doen en Hij zal voor ons zorgen. Ook kwam ik erachter dat Hemelse Vader ECHT van ons houdt, Hij doet dat! Om ervoor te zorgen dan ik mijn camera terug kreeg (het is echt zo iets kleins/onnuttig voor Hem) getuigde van dat voor mij en betekende zo veel.

Ik hoop dat alles verder goed zal gaan met jullie! en de technologie moet nog eventjes langer wachten (een aantal weken) voordat we het morgen gebruiken, en verder weet ik ook niet ;)

Liefs,

Martijn


 ps. Ik zend de foto's ietsje later vandaag






Geen opmerkingen:

Een reactie posten