Overplaatsing

13 april 2015

Beste allemaal,
Ik vergat totaal vorige week te vertellen dat ik transfers heb deze week! Ik was er zelf een beetje verbaasd over dat het alweer transfers zijn. Maar de uitslag daarvan is dat Elder Broadbent blijft en ik zal Green River verlaten. Om eerlijk te zijn zag ik het een beetje aan komen en het was niet echt een verrassing omdat dat te horen. Het was geweldig om hier voor 7,5 maanden te dienen en het gaat raar zijn om weer terug naar Salt Lake City te moeten gaan, terug in de stad met verkeer en drukte en alles wat ermee komt. Het zal een grote verandering zijn. Maar ik kan jullie volgende week er meer over vertellen waar ik terecht ben gekomen en wie mijn nieuwe collega is. Maar vandaag gaan we bij een aantal families langs om gedag te zeggen.

Verder hebben we ook leuke dingen gedaan afgelopen week. Zo kwam een member naar ons toe en vroeg of we het leuk vonden om met hem te gaan boogschieten op onze P-day. Zo gezegd zo gedaan. Het was leuk om te doen. En boogschieten is iets groots hier in Wyoming, het komt dat de bogen worden gebruikt om te jagen, dus de mensen weten hier er aardig wat vanaf. En uiteraard ook eventjes foto's ervan genomen

Ook krijg je dingen te zien die je niet verwacht. Zo waren we bij een dinner appointment en na afloop vroegen ze of we hun sugar gliders wilden zien. Nou, ik heb dat nog nooit gehoord. Dus ik zei: wat? En na wat uitleg komt het erop neer dat ze vliegende eekhoorns hebben!! Nooit gedacht dat je die als huisdieren kon hebben. Maar ik kon ze eventjes vasthouden. Random maar super schattig!

Ook werd ik onverwacht verrast bij former Elder Matheson en zijn ouders, die langs kwamen in Green River. Dat was echt gaaf om hem weer eens te zien. (zie meer foto's)

Maar ik heb zoveel hier geleerd in Green River en ik ben dankbaar voor de mensen die ik weer heb leren kennen en wat ze voor me betekenen. Ik kom niets te kort en we zullen zien wat het onbekende zal brengen.

Sorry, het is gewoon een kort berichtje. Tot volgende week!!

liefs,
Martijn

Ps. Elder Broadbent heeft zijn zolen eraf gelopen, he is that good :) en nu zijn we weer gelijmd ;)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten