Overplaatsingen staan voor de deur

25 mei 2015


Beste Allemaal,

Zo, morgen zijn de overplaatsingen en normaal gezien kan ik jullie al vertellen of ik in de area blijf of dat er iets veranded in ons companionship. Maar zover hebben nog geen enkle telefoon call gekregen. Dus op het moment hebben helemaal geen informatie wat er gaat gebeuren.... Ik heb geen voorspellingen zo hopelijk krijgen we die informatie terwijl we aan het emailen zijn.

We hebben een goede week achter de rug gehad. We kregen een onverwacht telefoontje van een lid ver uit onze zending (we tot vandaag nog steeds geen idee waar hij ons telefoon nummer vandaan heeft gehaald) dat hij een vriend had die in ons gebied leefde die geintresseert was om met ons te ontmoeten. Dus wij krijgen al haar gegevens en be sluiten haar op te bellen de volgende dag. Toen we haar aan belde we konden niets eens onze zin afmaken dat we de zendingen van de kerk waren en viel ons in de reden dat er er naar uit keek om met ons te ontmoeten. Normaal gezien mensen vallen ons in de reden omdat ze niet geintresseert zijn, dus dit is iets nieuw voor mij. Maar we hebben een afspraak met haar in deze week.

we kregen net de antwoord op onze branden vraag wat met overplaatsing. Ik blijf in het gebied en Elder Callaghan zal overgeplaatst worden.

Verder Maurice zal niet gedoopt worden dit weekend. We gingen een beetje te snel met hem zo zijn nieuwe doop datum zal op 20 Juni zijn.


Sorry dat het zo kort is, ik kon mezelf niet echt gefocused houden. Ik zal volgende week meer emailen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten