Er wordt vooruitgang gemaakt

8 juni 2015


Beste Allemaal,

Week een snelle maar een goede week achter de rug (met maar 1 slechte dag, ik kom daar op teurg)

Zo afgelopen zaterdag hadden een fantastische doopdienst. Ik realiseerde dat ik jullie er niet over verteld had. Zo zie de foto. De kleine jonge is Dexton, hij is acht en de man die naast hem staat is zijn groot vader. Dexton was 8 en hij was nog niet gedoopt, hij leefd bij zijn groot vader (wie een lid is maar niet actieve). In de afgelopen maanden is hij bezig geweest om terug te komen naar de kerk. Zo de zendelingen kwamen over om ze te lessen te geven en om Dexton ready te krijgen voor zijn doopdienst en om zijn groot vader ready te krijgen om hem te kunnen dopen. Het was een geweldige ervaring om daarbij te kunnen zijn en een gedeelte van de verandering te zien in deze familie. Hun volgende doel is om naar de tempel te gaan en om verzegelt te kunnen worden aan zijn vrouw die overleed een paar jaar terug.
Het is geweldig om te weten dat we aan onze families verzegelt kunnen in de tempel! En dat is wat deze familie motiveerde en om dicht bij hun Hemelse Vader te kunnen komen en de vreugde van de het evangelie te ervaren.

Ook gaat alles goed met Victoria! Ze was afgelopen zondag in kerk!!! :D She loved it! Ze heeft een 5 jaar oude zoon en hij wilde niet naar het jeugd werk gaan in de eerste plaatst toen hij daar was. Dus wij proberen hem enthousiast te krijgen maar het werkte helemaal niet. Maar candy kan wonderen doen! Er werd hem een snoepje aangeboden en hij was: 'Bye mom!'. We hoorde na afloop dat hij het totaal naar zijn zin had. Maar de leden in de wijk waren geweldig met Victoria en ze kwam met goede vragen tijdens de lessen. Dus dat was een totaal over de top.

Maurice is nog steeds op de juiste weg en hij doet het goed. Hij heeft afgelopen week maar zijn aanstekers aan ons geven (uit zichzelf) zodat voor zeker niet meer zal roken! Hij doet het geweldig! Hij gaat het halen voor 20 Juni

Zo over de slechte dag. Het is intressant om een telefoontje te krijgen en ze vervolgens vragen voor je ouders email address zodag ze de vlieg informatie aan hun kunnen geven. Dat was raar om te weten dat ze daar al mee bezig zijn. Dus die dag was ik een beetje down. Ik weet dat ik niet teveel tijd meer over heb maar ik weet ook dat ik zeker (voor een tijdje) nog niet klaar ben om een zendeling te zijn ;)

Zet hem op met alles wat jullie doen en dankje wel voor alle support die ik van jullie krijg ;) ik waardeer het enorm!

Liefs,


Martijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten