Onderwijzen en sneeuwvegen

23 december 2013


Beste allemaal,

We hadden weer een paar dagen zeg! Pffff... sommige vlogen echt voorbij omdat we het zo druk hadden (een van de beste dingen die je kan over komen, gewoon lekker bezig zijn) maar er was ook een dag dat we echt helemaal niets te doen hadden, leek een eeuwigheid te duren... maar gelukkig is er weer een heleboel sneeuw gevallen en dat geeft ons weer de gelegenheid om wat te doen! Sneeuw vegen!! Dus wanneer er een afspraak vervalt gaan we gewoon sneeuw vegen. We begonnen gewoon bij een paar leiders en dan grijpen we meteen daar een paar random huizen erbij, misschien komt er iets uit voort. Kortom, het houdt ons bezig en het houdt ons warm :) Helaas geen foto's ervan gemaakt, we hadden allebei onze handen vol :P denk er volgende keer hopelijk aan.

We zijn echt in goede handen hier. We krijgen regelmatig van leden te horen of we al bij iemand zitten tijdens kerst en of ze daar anders ons mee kunnen uit helpen. Dus dat zit allemaal op zijn plaats. We waren bang dat we geen etensafspraken zouden krijgen voor kerstavond en kerst, omdat iedereen dan zijn eigen ding doet, en we maar iets voor ons zelf moeten maken, niet wetende of het eetbaar zal worden met de gemiddelde kookkunsten van een zendeling :P . Maar er wordt gelukkig goed voor ons gezorgd en we worden ook op die dagen gevoederd! :)

De wijken zijn echt enorm goed voor ons, zo kregen we opeens een aantal kerstpakketten. Echt super van ze! Geeft natuurlijk een goed gevoel dat je ze aan je denken. En wij blij met al het eten dat we krijgen :)

Verder hadden we ook een uitwisseling deze week. Elder Ahwireng ging ergens anders heen en ik kreeg Elder Oyungerel ervoor in de plaats. (Hij staat op een van de foto's toen ik hier voor het eerst in Salt Lake was, korte elder van Mongolie). Het was interessant en het schudde me weer even wakker dat andere elders anders les geven dan ik gewend ben. Als je met een companion constant 1 op 1 werkt ben je op een gegeven moment zo op elkaar ingespeeld dat je eigenlijk niet meer over nadenkt om een keer een andere manier les te geven. Maar de is de reden waarom we uitwisseling doen, om van elkaar te leren en dat heb ik zeker gedaan!

Sorry, ik ben deze week straal vergeten om wat foto's te maken. Ik ga mijn best doen om de volgende keer een paar toe te voegen. Maar geniet allemaal van de kerst dagen en maak het de beste kerst ever! En dank je wel voor alle mailtjes!

liefs,

Martijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten