Kerstdecoraties

2 december 2013


Beste Allemaal,

Hier weer wat nieuws van Salt Lake!
Als eerste, Thanksgiving heb ik overleeft! We kwamen na de eerste maaltijd er achter dat het geen slim idee was om er 3 te hebben. Maar toch, we zijn er in geslaagd!! (en alles kunnen binnen houden).

Maar goed, Thanksgiving is voorbij en mensen zijn dus met kerst decoratie begonnen! Het geeft een fijne sfeer in straten wanneer je door het donker rijdt, en sommige zijn er wel heeeel fanatiek in! (zie foto) nja, iedereen zijn mening erover ;)

De laatste zendelingen hebben hier goed hun best gedaan en hebben elke onderzoeker die ze les gaven gedoopt tijdens de laatste transfer (een transfer duurt 6 weken). Dus wij zijn nu er mee bezig om nieuwe mensen te vinden die we kunnen onderwijzen. En de wijken helpen ons daar gigantisch in!!! Ze ondersteunen ons enorm goed en houden ons druk bezig door namen te verwijzen aan ons! :D en ik begin te zien hoe geweldig het kerksysteem is wanneer echt iedereen actief zijn deel doet. Het motiveert ons ook meer om mensen naar de kerk te brengen, omdat we weten dat de wijk goed erop toe ziet dat ze goed ontvangen worden! Geweldige positieve ervaring.
En door al dat harde werk hebben we 5 nieuwe personen gevonden. We hebben afspraken met ze komende week en ik kan er volgende week wat meer erover vertellen :)

owja, mochten jullie post naar me sturen, stuur het dan a.u.b. naar de Mission Office (het adres staat in de blog aan de rechterkant). Ik zit daar redelijk dichtbij en krijg regelmatig de post van daar (en ik vertrouw de brievenbussen hier niet zo...)

Het is raar dat ik jullie afgelopen donderdag gemaild heb, want ik heb nu niet zoveel meer te vertellen...

Succes allemaal! Jullie zijn geweldig!!

liefs,

Martijn

ps,hier een random foto van waar ik mijn mail verstuur (family history center):P





Geen opmerkingen:

Een reactie posten