Gelukkig nieuwjaar

6 januari 2014


Beste allemaal,

Als eerste, gelukkig nieuwjaar!!!

Ik hoop dat iedereen ervan genoten heeft en iedereen z'n tien vingers behouden heeft met het vuurwerk. Ik heb geen vuurwerk gehoord, geen knallen, niets. Maar we sliepen relatief vroeg ;)

Zo we hadden de doopdienst afgelopen zaterdag. Een geweldige ervaring en het was een goede doopdienst. Het was ook interessant, want er was tegelijkertijd een party in hetzelfde gebouw van een andere wijk. Er was dus rockmuziek op de achtergrond, maar de geest was ondanks dat zeker aanwezig.

Transfer is morgen en er gaan hier interessante dingen gebeuren. De area waar ik in dien gaat gesplitst worden en elder Ahwireng gaat trainen. En ik? Ik blijf en we worden een trio. Dat gaat dus interessant worden en ik zal wel volgende week vertellen hoe het is uitgepakt.

Sorry dat het zo kort is, companions zijn echt vervelend op het moment, ze willen weg. Ik zal volgende week hopelijk wat uitgebreider schrijven als ze me de tijd geven.
En owja, natuurlijk foto's.

Ik hou van jullie allemaal!

Liefs,

Martijn

ps, ik was in de Jordan River Temple afgelopen week, was gaaf (zie laatste foto)

Doopdienst
Doopdienst

Jordan river tempel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten