Ontmoeting met een apostel

17 maart 2014


Beste allemaal!!

Ik vraag me maar voor de zoveelste keer af wat jullie nu op dit moment doen. Maar ik kan jullie vertellen dat ik een enorm geweldige week heb gehad! Een erg geestelijke eigenlijk!

Het begon met vorige week dat we naar de tempel gingen wat echt waanzinnig was! We hadden afgelopen woensdag (schreef bijna wednesday) zone conference waar een deel van de zending samen kwam en we veel instructies hebben gekregen van de leiders en ook van onze zendingspresident, wat een hele geestelijke ervaring en wat weer het gevoel geeft dat ik er weer tegenaan kan.

En als klap op de vuurpijl! Hadden we afgelopen vrijdag als een hele zending een dinner met na afloop een devotion (bijeenkomst) waar we werden toegesproken door: Elder L. Tom Perry! (zie foto, en naast me is Elder Skinner, 1 van de zendelingen die tegelijk met mij in het zendingsveld kwam). Het was geweldig om 1 van de apostelen te horen spreken en eigenlijk verbaasde me het hoe 'gewoon' hij eigenlijk is. Hij is ook maar een mens. Hij heeft eigenlijk leuke humor, maakt hier en daar een grap en vergeet soms het 1 en ander (verbaast me aan de andere kant ook eigenlijk niet helemaal als je 93 bent). Hij was anders dan in de algemene conferentie die je hoort, maar je voelt dat hij een apostel van de Heer is en het heeft een hele indruk op me achter gelaten.
Maar dat was een ervaring om nooit te vergeten! Dus dat was een hele grote boost en ik kan weer zowat de hele wereld aan!

Verder is helaas de doopdienst van Mary niet doorgegaan afgelopen weekend, maar we blijven gewoon met haar werken en haar tijd komt wel!

Verder het zendingswerk gaat gewoon door en we werken hard! Rachel gaat nog steeds met sprongen vooruit waar ik u tegen zeg. En wijken houden ons druk bezig in het zendingswerk en zorgen verder goed voor ons.

Bedankt voor alle gebeden die jullie zeggen en alle ondersteuning die ik krijg! Het helpt allemaal. Heel veel sterkte deze week en succes met alle projecten waar jullie mee bezig zijn!

Liefs,

Martijn







Geen opmerkingen:

Een reactie posten