Stapje voor stapje

24 maart 2014


Beste allemaal,

Geen idee waar ik mee ga beginnen. Laten we maar eerste met het slechte nieuws beginnen en daarna positief eindigen.

Het was een rare week wanneer je denkt dat iets gaat gebeuren zoals je gepland hebt, gaat het altijd op het laatste moment anders. Het ziet ernaar uit dat de plannen voor komende zaterdag veranderd zijn.. met Jeremy was lastig om momenten te vinden dat we konden zitten om hem de discussies te geven en lukte het ons niet om hem 'ready' te krijgen voor deze zaterdag. En Rachel is gewoon in het niets verdwenen... geen idee waarom en we kunnen niet meer met haar in contact komen. Daar stonden we even stom verbaasd van te kijken en was iets wat we zeker niet verwachtten.

Het goede nieuw is: We leven nog! :) en we zijn ook met een echtpaar aan het werken, Brandy en Jose. Zij is een terugkomend lid en hij is een onderzoeker. Echt een geweldige mensen die altijd mijn hele dag goed maken. Maar zij gaan trouwen komende donderdag wat echt goed van ze is! Dus zij maken een volgende stap in hun vooruitgang en het is zeker iets waar ik naar uit kijk. Er zullen zeker foto's volgen volgende week!

Verder zijn er volgende week ook alweer tranfers! Het gaat ongelofelijk snel voor mijn gevoel. Ik heb geen verwachtingen en kan geen voorspelling geven. Ik zie het beide kanten op gaan of ik ga of ik blijf zitten. Maar als ik weer een tranfser hier blijf dan zit ik bijna alweer een half jaar in South Salt Lake wat een rare gedachten is en dan lijkt het een eeuwigheid geleden dat ik in Wyoming zat.

Maar goed, we zullen zien hoe alles gaat verlopen! Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en een geweldige week zullen hebben!

Liefs,

Martijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten