Conferentie

7 april 2014


Beste Allemaal!

Als eerste jullie even up-to-date brengen over transfers. Als eerste mijn nieuwe companion: Elder Isom (zie foto). Hij is van Tennessee is in de zending voor 5 maanden en zijn laatste gebied was in Rocksprings, Wyoming. Zover we kunnen goed met elkaar overweg en hij mag van geluk spreken dat hij hier in zo'n geweldig gebied terecht komt als hier in South Salt Lake ;)

Verder zit ik gewoon nog op dezelfde plaats. Na een hele morgen al mijn spullen ingepakt en na veel moeite kregen we het ook allemaal in de auto. Krijgen we het nieuws te horen tijdens de transfers dat ik toch op dezelfde plek blij wonen.... Dus ja, het was voor niets... maar goed, het was een verandering minder en we hebben nog steeds de zelfde uitvalbasis.

Elder Isom introduceren voor iedereen en hem vertellen wat er allemaal gebeurt zodat hij te teveel in het diepe wordt gegooid. Wat het gebied van zendingswerk betreft blijft alles rollen. Het wil nu zo gaan dat we mensen blijven vinden en hopelijk kan ik daar wat meer over vertellen volgende week. Verder ook een foto van de district waar ik nu in zit.

Verder: CONFERENTIE!! :D We begonnen zaterdag met een ontbijt bij de ringpresident met alle zendeling in de ring (zie foto). Maar er waren echt waanzinnige toespraken waar wij naar konden luisteren die geïnspireerd waren voor ons! Het is elke keer weer een feest om er naar te luisteren, en ik hoop dat jullie er ook zoveel van genoten hebben en we kunnen het altijd weer terug luisteren.

Sorry dat mijn mail zo kort is.. ik ben voor 1 of andere reden erg moe en kan me niet echt focussen (skip dat als het op mijn blog gaat).

Ik denk aan jullie en hou van jullie allemaal!! Jullie zijn geweldig!

Liefs,

Martijn








Martijn's nieuwe collega elder Isom


Geen opmerkingen:

Een reactie posten