Dagje naar de tempel

16 juni 2014


Beste allemaal,

Er is weer veel gebeurd in de afgelopen week, maar het was een waanzinnige week!

Ik weet niet wat het hier is, maar het lijkt erop dat er een seizoen is aangebroken dat mensen maar besluiten te verhuizen. Niet altijd het leukste om te horen.... Zo besloten Brandy en Jose (het echtpaar dat we geholpen hebben met hun huwelijk) dat ze ook ergens anders naar toe gaan. We hebben voor een zo'n lange tijd met ze gewerkt dat je echt aan mensen gehecht raakt, dus ja, het is een beetje een teleurstelling.... Maar ja, ze gaan naar een betere plaats verhuizen en ik hoop echt dat ze een fijne tijd tegemoet zullen gaan! Het komt allemaal wel goed met ze, maar toch niet al te leuk nieuws.

We hadden afgelopen week de gelegenheid gehad om naar de tempel te mogen gaan en de dag daarna hadden we zone conference. Dus 2 enorme geestelijke boosts!!! Ik heb het gevoel dat ik weer vuur kon spugen en ik weer tegen alles aan kon! Kom maar op met al dat zendingswerk!! ;)

Ow ja, het voetbal, ik heb er het 1 en ander van gehoord. Dat was eigenlijk best grappig. We waren een minder actief lid aan het bezoeken en hij vroeg waar ik ook al weer vandaan kwam. Toen ik het antwoord gaf dat ik van Nederland was, vertelde hij ons dat we Spanje ingemaakt hadden met 5-1. Whoop whoop, ik sprong een gat in de lucht! Ik hoop dat ik hem er niet teveel mee heb afgeschrikt en hij nog steeds ons wil ontmoeten ;P Maar dat was een leuk nieuwtje. Ik kan het helaas niet volgen en ik moet het maar van leden horen wat er allemaal gebeurt.

Verder zijn we met een stel andere elders maar gaan hiken vandaag. Tip: ga niet met meer dan 80 pounds beton, een vlaggenstok, water en een vlag in je rugzak een berg op hiken. We dachten dat het wel grappig was om een vlag te planten op de top van een berg.
Het verhaal in het kort: we zijn erin geslaagd en we zitten nu met oververzuurde benen. Dus zie hier ook foto's. We leven allemaal nog en geen verwondingen, en we hebben een geweldige tijd gehad met een fantastisch uitzicht.

Volgende week hebben we weer eens transfers. Ik heb geen idee wat ik verwachten moet. Ik zou aan een kant een transfer hier willen blijven om een aantal doopdiensten mee te maken. Maar aan de andere kant iedereen zegt dat ik zooo lang in dit gebied zit dat ik waarschijnlijk overgeplaatst word. Nja, misschien moet ik dat record maar gaan verbreken als zendeling die het langst in hetzelfde gebied zit ;) we zullen zien!

Ik hou van jullie en heb een geweldige week!

Martijn




Geen opmerkingen:

Een reactie posten