Zijn eerste groentje

30 juni 2014


Beste allemaal,

Hier ben ik dan weer met een email vanuit South Salt Lake met mijn nieuwe companion vers van de MTC: Elder Freebairn. Hij is van Hawaii maar is vertrokken op zijn zending vanuit Colorado. En vandaag is hij 7 dagen op zijn zending. Zijn eerste week dus en het verliep erg goed. Hij is heel erg open om nieuwe dingen te leren en we hebben een geweldige tijd samen! 
En het brengt ook hilarische gezichten hier van de leden als zij zien dat ik nog steeds hier ben, en ik krijg van alle kanten te horen dat ik waarschijnlijk voor eeuwig blijf en maar hier mijn zending moet gaan afmaken ;) Klinkt goed voor mij, ik hou van de mensen hier!

Deze zaterdag zal de doopdienst zijn van Broeder Taukinukufili (Al die tijd zijn naam verkeerd gespeld) waar ik echt giga naar uitkijk!! Na een aantal maanden met hem gewerkt te hebben en hem hebben zien groeien in het evangelie gaat dit een fantastische dienst worden. En de plannen zijn veranderd voor zijn kinderen, ze zullen 2 weken later gedoopt worden, zodat hij ze kan dopen omdat hij dan het priesterschap* heeft. Dus dat ziet er allemaal goed uit.

Verder is het ook deze week Independence  day op 4 july, ik weet dat dat een gekte gaat worden hier, maar ik heb geen idee wat ik ervan ga verwachten. 

Succes allemaal in de komende week en hopelijk gaat alles goed!

Liefs,

Martijn


*om te mogen dopen dient een broeder een bepaalde ambt in het  priesterschap te dragen.

Martijn's nieuwe collega Elder Freebairn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten