Een geweldige doopdienst

2 juni 2014


Beste allemaal,

Daar ben ik dan weer en we hadden een geweldige tijd hierzo.

Afgelopen weekend was de doopdienst van Brenden! WHOEHOE!!! Het was een goede ervaring en gewoon zijn moment. Hij was een beetje gestresst in het begin (zie foto) en vond het erg spannend. Maar het verliep allemaal heel goed en ik hoop zo erg dat hij een voorbeeld voor zijn familie kan zijn. Alleen hij en zijn moeder zijn actief in de kerk en hopelijk kan hij een voortouw in nemen om ze terug te krijgen. En onderschat niet een 9 jaar oude jongen ;) We zullen zien.

Dat was het hoogte punt van de week. En niet alles kan zo prachtig en mooi gaan. We hadden een wat moeilijkere week. We hebben op heel wat deuren geklopt met weinig resultaat. Afspraken vervallen of mensen openen hun deuren niet meer. Dat is ook het een deel van het leven als zendeling, het heeft ups and downs. Maar ik ben in goede gezondheid en zo is mijn companion ;) Maar dat weerspiegelt wel mijn hele week.

Sorry dat het zo verschrikkelijk kort is, maar er is echt bijna niets gebeurd hier! Alles gaat gewoon lekker zijn gangetje. Ik hou van jullie!!

Liefs,


Martijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten